REKLAMACJE I SERWIS
Produkt uległ uszkodzeniu w trakcie użytkowania? Możesz go reklamować przez minimum 2 lata!
Wszystkie produkty na naszej platformie b2b posiadają minimum 2 lata gwarancji. Bardzo dużo produktów posiada dłuższy czas gwarancji - taka informacja zawsze widnieje w szczegółach produktu na jego stronie. Dokumentem potwierdzającym gwarancję jest faktura vat. Okres gwarancyjny jest liczony od daty wystawienia faktury.
Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo lub jest uszkodzony, wyślij go do serwisu na adres:
Greenie Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Mokotów BOX – I piętro
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa
Do paczki dołącz:
- ksero faktury
- wypełniony formularz reklamacji: POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI
Jeśli w formularzu umieścisz swój adres e-mail, będziesz na bieżąco informowany o przyjęciu oraz statusie reklamacji. Status można również uzyskać telefonicznie dzwoniąc na naszą infolinię: 22-842-22-32 wew. 3, lub mailowo: reklamacje@greenie.pl
Brak formularza w paczce lub nieprawidłowo wypełniony formularz może przyczynić się do opóźnienia realizacji reklamacji.
Jak wysłać przesyłkę?
Dobrze zabezpieczoną przesyłkę wyślij kurierem lub kurierem poczty. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem i nie odbieramy paczek z paczkomatów.
ZWROT TOWARU
Informujemy, że zwrot towaru przyjmujemy wyłącznie w przypadku, kiedy klient uzgodnił z przedstawicielem handlowym możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży i jest w stanie to potwierdzić
poprzez okazanie e-maila lub umowy.
W przypadku kiedy jest to niemożliwe, zwracany towar musi spełnić następujące warunki:
- klient zobowiązuje się zwrócić towar przed terminem płatności (maksymalny czas odroczenia zapłaty wynosi 60 dni i jest uzależniony od weryfikacji w BIG);
- zwrot dotyczy maksymalnie 30% zakupionego towaru;
- zwrot po terminie płatności jest możliwy jedynie w przypadku kiedy płatność została uregulowania w terminie;
- zwracany towar musi być pełnowartościowy (oryginalnie zapakowany, bez śladów użytkowania);
- do zwrotu należy dołączyć formularz zwrotu oraz kopię faktury potwierdzającej zakup;
- klient zwraca towar na własny koszt