REKLAMACJE I SERWIS

Produkt uległ uszkodzeniu w trakcie użytkowania? Możesz go reklamować przez minimum 2 lata!

Wszystkie produkty na naszej platformie b2b posiadają minimum 2 lata gwarancji. Bardo duzo produktów posiada dluzszy czas gwarancji - taka informacja zawsze widnieje w szczegółach produktu na jego stronie. Dokumentem potwierdzającym gwarancję jest faktura vat. Okres gwarancyjny jest liczony od daty wystawienia faktury. 

Jeśli zakupiony u nas towar nie działa prawidłowo lub jest uszkodzony, wyślij  go do serwisu na adres:

Greenie Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Sklep leduj.pl 
Mokotów BOX – I piętro 
ul. Wołoska 16 
02-675 Warszawa

Do paczki dołącz:

  1. ksero paragonu lub faktury
  2. wypełniony formularz reklamacji: POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI

Jeśli w formularzu umieścisz swój adres e-mail, będziesz na bieżąco informowany o przyjęciu oraz statusie reklamacji. Status można również uzyskać telefonicznie dzwoniąc na naszą infolinię: 22-842-22-32 wew. 3, lub mailowo: reklamacje@greenie.pl

Brak formularza w paczce lub nieprawidłowo wypełniony formularz może przyczynić się do opóźnienia realizacji reklamacji.

Jak wysłać przesyłkę?

Dobrze zabezpieczoną przesyłkę wyślij kurierem lub kurierem poczty. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem i nie odbieramy paczek z paczkomatów.